یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تدریس مکالمه زبان بصورت تخصصی حضوری بعد از هماهنگی انجام می شود

تدریس مکالمه زبان انگلیسی تخصصی آیلتس و تافل، کنگان

۷ بازديد
قابل توجه کسانی که قصد مهاجرت خارج از کشور دارند و یا اینکه در شرکت های اطراف کنگان مشغول به کار هستند، تدریس خصوصی زبان انگلیسی به همراه لهجه ی آمریکایی(لهجه ی استاد) حضوری انجام می شود. سالهاست که افراد زیادی دوره را گذرانده و افراد زیادی با توفیق حق موفق شدند که انگلیسی را به راحتی صحبت کنند. روش ما بسیاز روش ساده با بهتر است بگویم که ساده ترین روش برای تدریس مکالمه ی زبان انگلیسی می باشد. تدریس در محیطی آرام بر خلاف محیط شلوغ موسسه ها که کیفیت آنچنانی هم ندارند به همراه جزوه در تمامی جلسات انجام خواهد شد.

ویژگیهای کلاس:

1. محییطی آرام

2. امکانات سمعی بصری 

3. تدریس گام به گام و از صفر تا صد مکالمه

4. تدریس به همراه جزوه توسط استادی مجرب بیش از ده سال تجربه تدریس مکالمه

5. تدریس به همراه آموزش لهجه ی آمریکایی از اولین جلسه تا آخرین جلسه

در صورتی که کنگان حضور دارید یا اینکه کار شما در شرکت اطراف کنگان است و قادر به حضور در کنگان هستید فقط کافیست با این شماره(شماره استاد) هماهنگی کنید:

09172944577

اهمیت علائم نگارشی در انگلیسی

علائم نگارشی دقیقا چرا آن قدر مهم هستند؟ خوب، همه چیز به نگارش مربوط است. علائم نگارشی درست و مناسب می تواند تفاوت عمده ای در لحن، پیام و اطلاعاتی که لازم است منتقل کنید، ایجاد کند.

یک مثال قدیمی هست که اکثر مردم هنگام صحبت در مورد اهمیت علائم نگارشی به کار می برند . به این دو جمله نگاه کنید:

  • Let’s eat grandpa.   بیایید پدربزرگ را بخوریم
  • Let’s eat, grandpa.   پدربزرگ، بیایید غذا بخوریم

واضح است که این دو جمله در صورت نداشتن علامت نگارشی مناسب، می توانند معنای کاملا متفاوتی داشته باشند. در جمله اول به نظر می رسد که شما پدربزرگتان را می خورید، در حالی که جمله دوم نشان می دهد که شما به وضوح از او دعوت می کنید تا با شما غذا بخورد.

علائم نگارشی (Puctuation marks) یکی از مهم ترین بخش های دستور زبان و مکاتبات انگلیسی هستند. در واقع، گذاشتن یک علامت در جای اشتباه می تواند کل معنای آنچه می خواهید بگویید را تغییر دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.